Caroli, brandul romanesc autentic al liderului pe piata de mezeluri din Romania, se alătură initiativei extraordinare a postului de stiri Antena 3 de a inscrie drapelul Romaniei in recordurile lumii omologate de Guinness World Records;
in calitate de lider al pieței de mezeluri proaspete din Romania, cu peste 1200 de angajaţi in Romania, compania Caroli Foods Group susține proiectele și inițiativele inovative și de responsabilitate față de comunitate.
Tricolorul este un simbol al romanilor, al mandriei și al valorilor naționale, care se inscriu firesc prin acest parteneriat și in sistemul de valori ale brandului Caroli, un brand romanesc de tradiție.
Contact:
Costin Brebenel,
telefon +4 -072.565.67.50,
e-mail costin.brebenel@caroli.ro;
Sorin Berciu,
telefon +4 „0745.118.154.
Caroli Foods Group este una dintre cele mai mari companii de mezeluri proaspete din Romania, o companie in care grija pentru calitatea produsului finit se reflecta de la prima pana la ultima faza a procesului tehnologic.
Tehnologiile de fabricatie sunt aliniate standardelor Uniunii Europene, asta insemnand ca, fabrica de la Pitesti, cu o suprafata productiva de 15000 de metri patrati este certificata ISO 9001: 2000 si a implementat si standardul HACCP (The Hazard Analysis Critical Control Point Sytem pentru siguranta alimentara.
Caroli a investit de la infiintare zeci de milionae Euro in modernizarea fabricii.
Toate tehnologiile utilizate sunt de data recenta, 2004-2007, deoarece Caroli Foods Group se afla intr-un parteneriat strans cu furnizorii de utilaje si ingrediente din domeniul sau de activitate.
Activitatea de imbunatatire continua a produselor fabricate se desfasoara prin intermediul compartimentului Cercetare-Dezvoltare produse.
Tehnologiile de fabricatie aflate in productia de mezeluri includ automatizari complexe ale diferitelor operatiuni desfasurate in procesul de productie unde factorul uman intervine numai pentru supervizare.
Majoritatea operatiilor se desfasoara pe utilaje moderne, dotate cu computere de proces, care deruleaza programele prestabilite pentru fiecare operatie si produs fabricat. In acest fel parametrii calitativi ai produselor se pastreaza in timp iar gradul de siguranta alimentara al produselor este maxim, ceea ce asigura satisfactie clientilor nostri si o cerere in continua crestere de produse Caroli Foods Group pe piata romaneasca.
In Caroli Foods Group noi credem ca cea mai rapida modalitate de a crea valoare este sa fii intotdeauna prima alegere a consumatorilor.
Misiune
Sa creem valoare printr-o crestere echilibrata si prin:
- Atingerea si depasirea cotei de piata de 20% din piata mezelurilor din Romania
- Prezenta in 5 tari cu produsele Caroli Foods Group.
- Diversificarea portofoliului de produse prin lansarea de produse similare/ complementare apartinand industriei alimentare
In acest scop ne propunem:
- sa adoptam calitatea ca stil de viata
- sa castigam increderea tuturor celor implicati /interesati
- sa preluam initiativa in mod constant
- sa inovam continuu organizatia, activitatile si produsele noastre
Contact:
Costin Brebenel,
telefon +4 -072.565.67.50,
e-mail costin.brebenel@caroli.ro;
Sorin Berciu,
telefon +4 „0745.118.154.
da-o in plm, http://yle.fi/uutiset/romanian_gang_behind_fuel_pump_break-ins/6669986?origin=rss , animale din astea trebuie sa stea acasa in tarc, nu sa iasa afara si ne faca de ras. iar in Finlanda si in multe tari europene, daca stii o meserie, esti serios si inveti limba, poti sa traiesti destul de bine.