Finlanda vrea sa rentabilizeze marca Mos Craciun

0
1613

Moş Crăciun este cea mai cunoscută marcă din Finlanda, iar societatea care o exploatează ar vrea să o rentabilizeze folosind-o pe parcursul intregului an, in toată lumea, relatează AFP, citat de Agerpres.

Zeci de mii de turişti străini merg anual la Rovaniemi, oraş de la cercul polar unde ‘locuieşte’ Moş Crăciun. Finlandezii au reuşit să ii convingă pe toţi că Moş Crăciun este originar din Laponia finlandeză. in jurul personajului se organizează numeroase activităţi turistice, iar hotelurile sunt aproape pline cu ocazia sărbătorilor de iarnă. ‘Moş Crăciun este cea mai cunoscută marcă din Finlanda’, spune Petri Paarnio, director Santa Claus Licencing, firma care deţine drepturile de exploatare a mărcii finlandeze Moş Crăciun

Finlanda vrea sa rentabilizeze marca Mos Craciun

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.