Ambasada României la Helsinki are plăcerea de a anunța organizarea unui consulat itinerant la Mariehamn, în perioada 21-22 octombrie 2021, în beneficiul cetățenilor români din Insulele Åland.
Între 24 septembrie și 15 octombrie 2021 (inclusiv), persoanele interesate se pot adresa Secției consulare a Ambasadei, prin e-mail, la adresa helsinki.consul@mae.ro în vederea obținerii de informații suplimentare și a unei programări pentru următoarele tipuri de servicii:
– preluarea cererilor de eliberare a unor noi pașapoarte simple electronice;
– întocmirea de acte notariale (autentificarea de procuri și declarații, legalizarea de copii, legalizarea de semnături de pe înscrisuri sub semnătură privată, certificarea că o persoană se află în viață);
– preluarea cererilor de înscriere a certificatelor de naștere sau de căsătorie finlandeze în actele de stare civilă române.
Pentru a facilita serviciile consulare în timpul consulatului itinerant, vă rugăm să însoțiți solicitarea programării de următoarele informații:
– datele de identificare (nume și prenume, număr de telefon);
– serviciu consular dorit;
– copii ale documentelor necesare pentru efectuarea serviciului consular.
Confirmarea programării va fi primită tot prin e-mail, după verificarea documentelor.
Programările vor fi efectuate în ordinea primirii documentelor complete necesare serviciului consular dorit. Solicitanții sunt așteptați să se prezinte în persoană, cu toate documentele necesare, în original, la locația consulatului itinerant, ce va fi comunicată ulterior.
Din motive obiective, solicitările primite după 15 octombrie 2021 nu vor putea fi procesate.